seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

انگیزش کنکور

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۰۱ ق.ظ

باید از خودمون سوال کنیم که ایا زندگیمون دقیقا همون چیزیه که میخواستیم؟!

باید از خودمون بپرسیم که چقدر از خواسته هامون محقق شدن؟!

باید یاد بگیریم که حتما تو زندگیمون هدف داشته باشیم..

ما برای رسیدن به اهدافمون نیاز نیس کارای عجیب و غریب یا خیلی بزرگ انجام بدیم فقط کافیه که قدم های کوچیک ولی متوالی رو بردایم.

 یادت باشه که باید بزرگ فکر کنی ولی کوچیک شروع کنی!

هیچ وقت منتظر نباش تا همه ی شرایط محیا بشه تا حرکت کنی چون هیچ وقت همچین اتفاقی نمیفته ولی اگه حرکت کنی همه ی شرایط محیا میشه..باور کن از همین حالا شروع کن و این موضوع رو به یک ساعت دیگه موکول نکن. همین حالا بعد از اتمام این متن شروع کن راهی رو که فکرتو مشغول کرده.

یادت باشه هیچ کس کامل نیس. تو همین الانم خیلی خوبی. توهمین الانم بهترینی. اگه حرکت می کردی و گام های کوچیک و متوالی رو برمیداشتی شاید همین الانم به اون چیزی که میخواستی رسیده بودی

خیلی ازافراد ایمان خودشونو از دست دادن.اونا خودشونو باور ندارن. وقتی شما هدفی ندارین که براش حرکت کنید دارین روحیتونو نابود می کنید..

یادت باشه که وقتی حرکت می کنی که به هدفت برسی (وقتی صبح ها زودتر بیدار میشی و شب ها دیرتر می خوابی اونوقته که داری واقعا طعم یک زندگی واقعی رو میچشی) در غیر این صورت تو یه مرده ای که فقط داره نفس میکشه! تصمیم بگیر که میخوایی معمولی باشی یا عالی؟! چند تا دلیل برای رسیدن به اهدافت مشخص کن و به سمتشون حرکت کن!

اگه اونجایی که باید باشی نیستی اگه از شرایطت راضی نیستی بدون این موضوع هیچ ربطی به شرکت و دولت و خانواده نداره.فقط به خودت ربط داره!

همین حالا پاشو مثل این دو نفر که هر دوتاشون الان به بیشتر از هدفی که نوشن رسیدن یک کاغذ بردار و بنویس من می تونم...

مسائل وسختی ها جزئی از زندگیه. اونا اومدن تا تو به هدفت برسی.اگه همیشه همه چیز بروقف مرادت باشه توهیچ وقت حرکت نمیکنی. مثل یه مرداب متعفن وساکن میمونی.اما توبایدمثل یه رود جاری بشی و به سنگ هاو موانع سرراهت برخوردکنی. زخمی بشو اما ناامید نشو! وبازحرکت کن.

نفرآخرشدن خیلی راحته؛بدبخت بودن فقیر بودن خیلی راحته.. اما توبه دنیانیومدی که فقیر باشی. به دنیا نیومدی که بدبخت باشی..از هرلحظه برای خوشبختی و حرکت استفاده کن. اصلا مهم نیس درگذشته چی بود از همین الان حرکت کن.هر روز بخواه که کمی بهتراز دیروز باشی. زندگی ارزششو داره.. تو فقط یه بار به دنیا میایی.طوری زندگی کن که بتونی به خودت افتخار کنی..یادت باشه هر لحظه ممکنه این فرصت زیبای زندگی رو ازدست بدی..

پس هیچ زمانی رو به بطالت نگذرون و به هیاهوی اطرافیانت توجه نکن...

نظرات (۰)

برای نظر دادن اولین نفر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">