seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

سلام دوستان خوبم

اول اگه دوست داری خبرهای لحظه ای رو دریافت کنی و آموزش بیشتری در مورد مصاحبه و کارنامه سبز و ... دریافت کنی اینستاگرام من رو فالو کن. چه جوری؟ خب کاری نداره ( -----همینجا کلیک کن--------) 

قبل اعلام نتایج ( لینک اعلام نتایج ) اطلاعیه اومده بود و شرایط رو توضیح داده بود که مهم‌ترین هاش رو واستون می‌نویسم:


اولا که نتایج مربوط به اینهاست: 

دانشگاه شهید مطهری، دانشگاه شاهد، دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری، دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه علوم ‌پزشکی بقیه‌ الله(عج)، دانشگاه علوم پزشکی ارتش، رشته دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه ‌طباطبائی، دانشکده غیرانتفاعی رفاه، دانشگاه غیر انتفاعی امام رضا(ع) مشهد، دانشگاه امام حسین(ع)، رشته های تحصیلی کاردانی و کارشناسی فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی دانشگاه های علوم پزشکی و کدرشته‌ های تحصیلی‌ دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی تهران.

 بیشتر توی ادامه مطلب:

دوما اسامی طبق معمول چندبرابر ظرفیت هست

یعنی هنوز مشخص نیست که قبول بشی یا نشی! میری مصاحبه اگه از نظر گزینش و مصاحبه تخصصی اوکی بودی تازه نمره مصاحبه با نمره علمی که توی کنکور به دست آوردی جمع می شوند و نتیجه مشخص می‌کنه که توی اولویت قبولی های فرهنگیان و ... هستی یا خیر.

در مورد مصاحبه دانشگاه علوم قضایی که خودشون توضیح دادن باهاتون تماس می‌گیرن و منتظر باشید.  رشته‌های تحصیلی مربوط به دانشگاه‌ اطلاعـات‌ و امنیت ملی هم اسماشون الان نمیاد و توی نتایج نهایی قبول میشن بعد میرن مصاحبه پس الان منتظر این رشته نباشید.

معرفی متقاضیان به عنوان چند برابر ظرفیت، به منزلة قبولی نمی‌باشد و معرفی‌‌شدگان‌ لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ گزینش‌ در تاریخ‌های‌ مقرر به‌ آدرس‌ تعیین‌ شده‌ از سوی مؤسسات در این اطلاعیه مراجعه‌ نمایند. متقاضی ممکن است به یک و یا دو مؤسسه معرفی شده­ باشد، لذا متقاضیانی که به دو مؤسسه معرفی شده‌اند در صورت تمایل می‌توانند به یک مؤسسه و یا هر دو برای انجام مراحل مختلف گزینش مراجعه نماید. بدیهی‌ است‌ عدم‌ مراجعه‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ گزینش در هر مورد معرفی،‌ به‌ منزلة‌ انصراف‌ قطعی‌ از گزینش‌ در رشته‌ یا رشته‌های‌ ذیربط آن مؤسسه تلقی‌ خواهد شد و وضعیت متقاضی در اولویت‌های بعدی وی بررسی­ می‌شود.

نکته مهمی که برای اعلام نتایج باید یادتون بمونه: اونایی که مشکل گزینش پیدا می‌کنن در ستون نتیجه کارنامه نهائی در مقابل کدرشته مربوطه آنان عدد یک (1) به منزله عدم داشتن شرایط گزینش درج خواهد شد.


سوما  اونایی که اسمشون اینجا نیست

آن دسته متقاضیانی که در این مرحله معرفی نشده‌اند، عدم معرفی آنها به یکی از دلایل ذیل می‌باشد: 

یا شانس قبولی در اولویتهای بالاتر از کدهای مربوط به رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص را دارا می‌باشند؛ و یا اینکه فاقد حداقل نمره علمی لازم برای معرفی در این مرحله می‌باشند. بنابراین دلیل عدم معرفی آنان در این مقطع، در کارنامه نتایج نهایی مشخص خواهد شد.


چهارما اونایی که اعتراض دارند دقت کنند که...

بنا به دلایل متفاوت (اعم از نمره علمی و ترتیب اولویت انتخاب رشته متقاضی و یا عدم رعایت استان بومی و...) هیچگونه اعتراضی در این مرحله از اعلام نتایج از سوی متقاضیان پذیرفته نمی‌باشد و پس از اعلام نتایج نهائی، در اواخر شهریورماه، برای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 1400 که نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در زمان مقرر اقدام نموده‌اند، کارنامه نتیجه نهایی تهیه و قابل رؤیت و بهره‌برداری خواهد بود، لذا متقاضیانی که پس از دریافت کارنامه نسبت به مندرجات آن برای آنان سوالاتی وجود دارد، می‌توانند به استناد پرینت کارنامه نتیجه نهائی در موعد مقرر با دلیل، درخواست خود را مطرح نمایند.


و اما دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی

دوست خوبم موقع اعلام اسامی، اسم این دوتا رو با هم می‌نویسن پس تعجب نکن که مثلا من شهیدرجایی هیچی انتخاب نکردم پس چرا اینجا واسم اومده؟ 

یک نمونه قبولی از دانش آموزان خودم: نمونه کارنامه پذیرفته شده دانشگاه فرهنگیان خب پس در این مورد سوالی نمی مونه و داستان چند برابر ظرفیتش هم همونجوری هست که بالاتر توضیح دادم.


حالا یه پذیرفته شده دانشگاه فرهنگیان چه باید بکنه:

اول: قبلش بگم مثلا کرمان اعلام کرده نیازی به مراجع به پست نیست و شما می توانید با مراجعه به اداره آموزش و پروش شهر خودتون بروید به قسمت گزینش ادراه و فرم و مدارک را تحویل بدهید. پس بهتره همه اول بروند به آدرس سایت هایی که پایین تر نوشتم و سپس بخش سامانه های ستادی قسمت هسته گزینش سایت.

اما اگر فردی خواست از طریق پست اقدام کنه:

اول: این فرم رو دانلود میکنه (-----------دانلود فرم -------------) و عکس مبارکش رو که بهتره همون عکس روی کارت آزمونش باشه میچسبونه رو ی فرم و فرم رو کامل میکنه 

دوم: آدرس هسته گزینش استانش رو از توی جدول رو به رو (-----------جدول شماره2-------------) پیدا می‌کنه 

سوم: فرم رو به همراه کپی صفحات شناسنامه و کپی کارت ملی می بره پست نهایتا 48 ساعت پس از اعلام اسامی که میشه سه شنبه همین هفته یعنی دوم شهریور (البته ممکن بخاطر کرونا وقتشو بیشتر کنن ولی شما کاری به این احتمالات نداشته باشید)

چهارم: پست سفارشی میکنه به آدرس هسته گزینش و تمام


آیا کار همینجا تموم میشه؟

خیر کار اینجا تموم نمیشه باید برای زمان مصاحبه هم یک سری مدارک رو آماده کنی که وقتی رفتی به محل مصاحبه همه چی آماده باشه. پس این فرم (-----------فرم شماره 1----------------) رو دانلود میکنی و پرینت می‌گیری و برای اون روز کاملش می کنی و جهت شرکت در مصاحبه به همراه داشتن اصل و تصویر مدارک (کارت ملی، شناسنامه، دفترچه درمانی در صورت وجود - دیپلم و یا گواهی تأیید شده که معدل کل در آن قید شده است) و یک قطعه عکس 4 ×3 که در سال جاری گرفته شده باشد (ترجیحاً عکسی که موقع ثبت نام در آزمون به در تقاضانامه بارگذاری شده است)، الزامی است.


خب محل مصاحبه کجاست؟

دوست خوبم محل مصاحبه توی جدول شماره 1 (-------جدول شماره1------------)  اومده. این هم لینکاش که زحمت زیادی نکشی چون خسته میشی :))

اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

www.ea.medu.ir

2

اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

www.wa.medu.ir

3

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل

www.arta.medu.ir

4

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

www.Isf.medu.ir

5

اداره کل آموزش و پرورش استان البرز

www.alborz.medu.ir

6

اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام

www.ilam.medu.ir

7

اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

www.bushehr.medu.ir

8

اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

www.Chb.medu.ir

9

اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی

www.razavi.medu.ir

10

اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی

www.Khn.medu.ir

11

اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی

www.skh.medu.ir

12

اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان

www.khouz.medu.ir

13

اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان

www.zanjan.medu.ir

14

اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان

www.semnan.medu.ir

15

اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

www.sb.medu.ir

16

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران

www.tehranedu.ir

17

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران

www.teo.medu.ir

18

اداره کل آموزش و پرورش استان فارس

www.fars.medu.ir

19

اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین

www.caspian.medu.ir

20

اداره کل آموزش و پرورش استان قم

www.qom.medu.ir

21

اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان

www.kurd.medu.ir

22

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

www.kerman.medu.ir

23

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

www.kermanshah.medu.ir

24

اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

www.kb.medu.ir

25

اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان

www.golestan.medu.ir

26

اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان

www.guilan.medu.ir

27

اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان

www.lorestan.medu.ir

28

اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران

www.mazand.medu.ir

29

اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی

www.markazi.medu.ir

30

اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان

www.hormozgan.medu.ir

31

اداره کل آموزش و پرورش استان همدان

www.hamedan.medu.ir



لینک مطالعه کامل اطلاعیه در سایت سازمان سنجش 


نظرات (۰)

برای نظر دادن اولین نفر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">