seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

police

دانشگاه علوم انتظامی امین در مقطع تحصیلی کارشناسی به روش نیمه متمرکز از بین شرکت کنندگان در آزمون سراسری در گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی که واجد شرایط و ضوابط عمومی واختصاصی لازم باشند، دانشجوی افسری می پذیرد. پس زمان ثبت نام ندارد و شما دانش آموزان عزیز که متقاضی شرکت در گزینش دانشگاه امام حسین (ع) وابسته به سپاه پاسداران و همچنین دانشگاه علوم انتظامی امین هستید با ثبت نام کنکور سراسری امسال و علامتگذاری گزینه این دانشگاه‌ها در گزینش آن‌ها شرکت خواهی کرد. البته پس از قبولی حتما به سایت دانشگاه باید مراجعه کنید و طبق دستورالعمل ثبت نام نمایید. 

شرایط و ضوابط :

اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آنها، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران از شرایط عمومی پذیرش در این دانشگاه است. 

عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام، عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی، نداشتن سوء پیشینه کیفری، عدم اعتیاد به مواد مخدر، داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر به تأیید بهداری کل ناجا ، داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر از دیگر شرایط عمومی پذیرش در این دانشگاه است. 

شرایط جسمانی :

دارا بودن حداقل 170 سانتیمتر قد 

برای داوطلبان مرد، حداقل سن 18سال و حداکثر 23 سال در صورت انجام خدمت وظیفه عمومی 25سال(مبنای احتساب سن، روز ثبت نام در آزمون سراسری خواهد بود) 

از شرایط اختصاصی داوطلبان است. 

سهمیه ها :

خانواده معظم شهدا و ایثارگران برابر قانون از تسهیلات سنی پیش بینی شده بهره مند خواهند شد. 

شرایط تحصیلی :

حداقل معدل کل دیپلم و یا پیش دانشگاهی نمره 15است و ارائه مدرک نظام وظیفه برای داوطلبان مرد(دفترچة آماده به خدمت بدون مهر غیبت، گواهی اشتغال به خدمت سربازی، کارت پایان خدمت ، گواهی تحصیلی ویا معافیتهای غیر پزشکی) و عدم تعهد خدمت به سازمان های دولتی و غیر دولتی به هر نحوی(رسمی، پیمانی، آزمایشی) از دیگر شرایط تخصصی پذیرش این دانشگاه است. 

فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نیستند و موفقیت در مراحل گزینش و استخدام برابر مقررات نیروی انتظامی است. 


کارکنان پایور و پیمانی درجه دار که با مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه نظام قدیم یا پیش دانشگاهی نظام جدید به استخدام ناجا درآمده اند، در طول درجات گروهبان یکمی و استواردومی می توانند کد مربوط به مقطع کارشناسی شاغلین (مختص برادران) را انتخاب کنند. 

عدم اشتغال به تحصیل همزمان در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، عضویت به صورت کادر پایور یا پیمانی ناجا. شروع به تحصیل کارکنان پیمانی منوط به قبولی در مراحل تغییر وضعیت به پایور وفق مقررات گزینش و استخدام ناجا از دیگر شرایط اختصاصی شاغلین ناجا به شمار می آید. 

نداشتن سابقه محکومیت کیفری و همچنین تنبیهات انضباطی برای شاغلین ناجا، موافقتنامه کتبی از نیروی انسانی استان یا یگان خدمتی جهت ادامه تحصیل از دیگر شرایط اختصاصی شاغلین ناجا است و کارکنان پیمانی در صورتی می توانند کد رشته مربوط به شاغلین ناجا را انتخاب کنند که حداقل دو سال از خدمت پیمانی آن ها سپری شده باشد. 

دانشجویان از بدو ورود به استخدام رسمی نیروی انتظامی در خواهند آمد. 

دانشجویان ضمن دریافت کمک هزینة تحصیلی از امکانات رفاهی، خوابگاه و بیمة خدمات درمانی بهره مند خواهند شد. 

فارغ التحصیلان در طول خدمت برابر مقررات بنیاد تعاون از وام خرید مسکن و سایر امتیازات متعلقه برخوردار خواهند شد. 

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ضمن دریافت مدرک تحصیلی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به درجه «ستوان‌دومی» نائل آمده و ترفیعات بعدی آنان برابر قوانین و مقررات ناجا خواهد بود. 

ادامه تحصیل کارکنان در مقاطع بالاتر در صورت نیاز ناجا وفق مقررات در رشته های تحصیلی مصوب بلامانع خواهد بود. 

داوطلبان آزمون سراسری که مجاز به انتخاب رشته شده اند، لازم است برای کسب اطلاعات بیشتر برابر اطلاع رسانی انجام شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و یا صفحات مربوط به امور نیمه متمرکز دفترچة راهنمای انتخاب رشته (شمارة 2) مراجعه کنند. 

تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی شبانه روزی است. 

آدرس سایت دانشگاه:

علوم انتظامی امین: http://apu.ac.ir

دانشگاه امام حسین (ع) : http://ihu.ac.ir

نظرات (۰)

برای نظر دادن اولین نفر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">