seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

80درصد کتاب های درسی سال آینده چاپ شده اند

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲ ق.ظ

مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از چاپ ۸۰ درصد کتب درسی سال تحصیلی آینده و توزیع آنها بین مراکز استانها خبر داد.

لیدا نیک‌روش مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت‌ آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «چه تعدادی از کتب درسی سال تحصیلی آینده به چاپ رسیده است؟»، اظهار داشت: غیر از کتابهای درسی پایه دهم که در حال آماده سازی برای چاپ است، مابقی کتب درسی چاپ شده است.

نیک‌روش افزود: اکنون 80 درصد کتابهای دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی چاپ و به مراکز استانهای کشور ارسال شده است.

مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت‌ آموزش و پرورش تصریح کرد: به علت اینکه 80 درصد کتب درسی آماده و ارسال شده است کار ثبت نام اینترنتی آغاز و دانش‌آموزان و اولیا می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.irtextbook.com کار ثبت نام کتابهای درسی سال تحصیلی آینده را انجام دهند.

  • احسان افشارمنش

خبر

نظرات (۱)

بازم منم. میگم اینا میخوان بگن ما بهتر از اوناییم ولی باز تا آبان کتاب پخش میکنن. حالا ببین کی گفتم این خط / اینم نشون +
پاسخ مشاور:
امیدوارم که درست پیش بره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">