seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

ایرادات سایت همگام برای هدایت تحصیلی

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۱ ق.ظ

مدیران، دانش آموزان و دبیران عزیزی که به سایت همگام برای انجام فعالیت‌های هدایت تحصیلی مراجعه کرده‌اند به دلیل ضعف سرورهای سایت همگام و همینطور بروزرسانی‌های مداوم از سوی شرکت طراح با مشکلات عدیده ای مواجه گردیدند. طی یک هفته اخیر چندیدن بروزرسانی از سوی شرکت طراح انجام گردیده، همانگونه که در آموزش‌ها نیز گفتیم مثلا ذخیره اتوماتیک را برداشته و جای تیک تایید آزمون را عوض کردند. سایت به دلیل عجله در رونمایی دارای ضعف بسیاریست که به مرور رفع خواهد شد. مثلا خودتان در بسیاری از بخش های سایت متوجه شدید که دکمه بازگشت تعبیه نشده و باید از back مرورگر برای بازگشت استفاده کرد که این موضوع در طراحی سایت نقطه ضعف بزرگیست و شاید در آپدیت‌های جدید تصحیح شود. این بروزرسانی‌ها با ضعف سرور دست به دست هم داده تا سایت عملکرد بسیار بدی داشته باشد. 


اما نکته اینجاست که لااقل شما کاربر گرامی که مخاطب مشاورین کرمان هستید در ساعات کم ترافیک به سایت همگام مراجعه کرده و به انجام کارها بپردازید. مثلا مقطع زمانی 10 تا 12 ظهر بسیار پرترافیک است و نباید انتظار عملکرد مناسب از این سایت در حال تکامل و دارای باگ داشت!

نظرات (۲)

مرده شورتون را ببرن با این کاراتون
تموم مردم را چل کردین
پاسخ مشاور:
سلام. این ایرادات در مسیر حرکت به سوی  رشد و پیشرفت کاملا بدیهی است.
عصبانیت و توهین برای شما فایده ای ندارد. صبر داشته باشید و بیشتر یاد بگیرید...
چرا نمیتونم وارد بشم
پاسخ مشاور:
باید در زمان خودش مراجعه کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">