seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

موعد کنکور 96 فرا رسید

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۵ ب.ظ

اطلاعیه مهم سازمان سنجش در خصوص کارت حضور در جلسه( درپایان همین صفحه):

کنکوری های عزیز کنکور 96 هم فرا رسید و در روزهای باقیمانده تا کنکور باید طبق آموزش های پیشین که در بخش کنکور ارائه کردیم عمل کنید. 

روزهای باقی مانده تا کنکور دست به کارهای عجیب نزنید. همان روش مطالعه قبلی که تا به حال اجرا کرده اید را ادامه دهید. به هیچ عنوان ساعت خواب خود را کم نکنید زیرا بازده مطالعاتی شما را به طرز چشمگیری کاهش خواهد داد.

درزمان باقی مانده تا کنکور شب ها قبل از خواب چند دقیقه وضعیت خود را درکنکور مجسم نمایید. تصورکنید که سرجلسه کنکور حضور یافته اید وبه پاسخ گویی سوالات مشغول هستید و به راحتی می توانید به تمامی سوالات پاسخ دهید وهیچ گونه مشکلی در جواب گویی به آنها ندارید. و یا خود را در شرایطی تصور کنید که با سؤالات دشواری مواجه شده اید، استفاده از این روش سبب می شود تا استرس وترس شما از حضور درجلسه ی کنکور تا حد زیادی کاهش یابد.

از همین حالا وضعیت خواب وتغذیه خود را منظم کنید. حتماً به نوعی برنامه ریزی کنید که صبح ها ساعت 6 از خواب بیدار شوید.

درهفته قبل از کنکور مطلب جدید نخوانید.  اگر تست های مجموعه ای را تا به حال تمام نکرده اید، از شما می خواهیم که فقط سوال های آزمون های سراسری چند سال اخیر را امتحان دهید.

اگر تست های مجموعه ای را تا به حال تمام کرده اید، به شما توصیه می کنیم که تورق سریع را انجام دهید، می توانید به عنوان منابع از یادداشت هایی که تا به حال داشته اید، حاشیه نویسی های کنار کتاب ها و به ویژه دفتر تحلیل آزمون و به طور کلی از این نوع ابزارهای خلاصه برداری ویادداشت برداری می توانید استفاده کنید.

حتماً درتمرین های تست مجموعه ای که انجام می دهید، تکنیک های مدیریت زمان را اجرا نمایید واین مطلب را فراموش نکنید که شما نباید درسرجلسه آزمون وقت کم بیاورید و باید بتوانید یک بار تمامی سوال ها را مطالعه کنید.


✅ اطلاعیه ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در باره‌ تاریخ‌، نحوه‌ پرینت کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری‌ سال 1396:


http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=1&id=5060

لینک کمکی


✅برای مشاهده کارت خود به لینک زیر مراجعه فرمایید:


http://srv5.sanjesh.org/p_kart/index.php/kart_sar/sar_96newhfghbm46ngj/kart

لینک کمکی


خبرهای مهم در ربات هدایت تحصیلی تجربه من:

© @Tajrobeyemanbot

نظرات (۱)

سلام
با آرزوی موفقیت برای همه کنکوری ها ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">